woensdag 4 maart 2009

Rabida en James Bay Santiago eilanden

Woensdag 18/02/09

We zijn elke dag zowel in de voor- als in de namiddag gaan wandelen en snorkelen.

Het wandelen was soms vermoeiend door de hitte, 4x insmeren met factor 30 was een must.

De fotos van het snorkelen zullen jullie later zien, aangezien deze met onze wegwerp onderwater kodak getrokken zijn. Soms was het snorkelen heel spannend, vooral als er een haai (van 3 meter zonder te overdrijven) voorbij zwom.

Mama en baby zeeleeuw, hoe schattig!




Onder Sara kei veel water iguanen.








Een mannetje hagedis en de foto eronder het vrouwtje.








Een cactus dat NIET prikt.






Zoek de zeehond!?



5 opmerkingen:

  1. hello meisjes, wat mooie foto's zeg, zoals ik zie profiteren jullie er kei van, en al wat jullie te zien krijgen zeg, de dieren zijn wel wat groot, zeker niet om in huis te nemen, Sara wat ben je bruin zeg, ik ga een asperientje zijn(wit wit) naast je. Hier alles ok, behalve het weer, nog steeds koud. dikke kusjes voor jullie en een hele dikke knuffel voor mijn lieve sara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Sara en Inge

    Jullie zien er fantastisch uit en de foto's zijn super. Bedankt om zo veel tijd en energie in het plaatsen van de foto's en het commentaar te steken, zo kunnen ook de thuisblijvers wat genieten van jullie super de max reis.
    Wij zijn vannacht (3.30) thuisgekomen van een dropping. We hebben in de omgeving van Malle gestapt van 19.30 tot 01.00. Best vermoeiend. Onderweg bij de controleposten kregen we pannenkoeken, soep, jevener en een spaghetti werd ons voorgeschoteld bij aankomst. Na het eten 10' stappen naar de auto en dan nog een klein uurtje rijden naar huis. Ellen is bij Luna blijven slapen en ging (gelukkig) niet paardrijden : anders moesten we er al om 9 u uit. We hebben geslapen tot 10 u.
    Heel veel liefs en tot e-mails, phone (skype).

    Arlette, mama Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Sara
    Ik heb net naar al jouw foto's gekeken en vind het er heel prachtig. Dat zal een onvergetelijke reis worden. We zijn gaan boodschappen doen; ik ben nu in Meise en ik mis je heel erg. Ik ga na Pasen naar zee.
    Het allerbeste aan jullie beiden en een dikke kus. Moeke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag liefste zus
    Ik vind je foto's heel mooi. Ik vertrek volgende week op GWP naar Otteppe en aansluitend op ski-vakantie.
    Momenteel regent het hier en waait het erg. Jullie zijn beter af. Barbara zit ook in de zon... Ik mis je heel hard en wou dat ik bij jullie was.
    KusKus, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We wachten vol ongeduld op nieuwe foto's.

    Vanmorgen vertrok Ellen op GWP. Aangezien ik zlf les had het eerste uur, is Marc haar gaan afzetten. Ik was nog op mijn gemakske thuis toen de GSM van Marc overging. Gemist. Probeerde terug te bellen, maar het toestel was bezet. Toen volgde een tel. oproep op de vaste lijn : de school om te zeggen dat Ellen zich nog niet met haar SIS-kaart had aangemeld, waarop ik vroeg of het vertrekuur soms vervroegd was. 'Nee, mevrouw, we zouden om 8u30 vertrekken'. Toen viel mijne frank (euro). We sisten dat het uur veranderd was, maar gisterenavond was de elektriciteit uitgevallen. Toen we gingen slapen vroeg ik aan papa of hij de wekker wou zetten. 'Hoe laat is het nu?' vroeg hij me. Ik keek op mijn horloge (dat ik nog niet juist gezet had) en gaf dus een uur verkeerd op! Gelukkig was Ellen nog nipt op tijd, maar ik was te laat op school. De leerlingen vonden dat helemaal niet erg, want ze hadden normaal gezien een toets. "Mevrouw, je mag dat nog eens doen, maar verwittig ons dan, zo kunnen wij ook een uurtje langer slapen" was hun reactie...

    BeantwoordenVerwijderen