zaterdag 17 januari 2009

Buenos Aires

Om te beginnen hebben we onze bus naar Iguazu gemist, ons uur stond verkeerd het was bij ons 16u30 terwijl het eigenlijk 17u30 was.

Op weg naar de bus heeft een duif ons VOLLEDIG ondergescheten, het was wel grappig maar het stonk enorm. Het voordeel van onze bus te missen is dat we in ons hostel nog een douche konden nemen.

Dus we zijn nog een dagje langer in Buenos Aires en nemen morgen normaal om 17u de bus.



Hier nog een paar toffe foto's van de kleurrijke Boca wijk.














Vandaag is het vrijdag 16/01/09, op deze computer staat het uur op 4u terwijl het hier 23u30 is.
We hebben vandaag ons busticket geboekt voor morgenavond te vertrekken naar Puerto Iguazu. Daar gaan we voor onze eerste bustrip van 17 uur, het zien er wel redelijk luxueze bussen uit. We will see!

Dan zijn we begonnen aan onze 8 uren wandeling om de stad te verkennen. Het was een leuke maar op het einde een vermoeiende tocht. De warmte was de oorzaak, als je weet dat het s'morgens om 8u in de zon al 37 graden is.


Even verfrissing nodig, soooo... hot. Zalig!



Hier de spectaculaire Recoletabegraafplaats, het is een dorp van grafkelders.






Morgen vertrekken we hier uit het Tanguera hostel en weten niet of er in de volgende woonst internet zal zijn. Dus het kan misschien een tijdje duren voor we weer iets laten horen van ons.

See you xxx

27 opmerkingen:

  1. hey miekes ,

    een vroege morgen voor mij ons youna is wakker dus ikken ook hé ...amai jong , t is daar precies wel al de moeiten hé zo mooooooooooiii en vooral zo warm . Geniet van de omgeving en stap ze daar maar goe !!

    dikke bees en tot de volgende xx
    lindsey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Molleke en Sara,
    Wat fijn dat ik al nieuws heb en dat alles goed
    gaat. Het is daar wel warm héé!!!! Ik wens voor jullie 17uren toch veel plezier en het beste.
    Vele kusjes voor Molleke en Sara XX XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zie dat jullie he goed hebben, profiteer maar goed van alles wat jullie zien, jullie zullen wel mooi bruin terugkomen, de kinderen zijn hier, en sara ik moet vele kusjes geven van anais,manon,iris en jonathan tot binnenkort dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goeie middag,

    ik zie dat jullie het goed stellen,lekker warm ( pffffff) . profiteer maar van jullie avontuur.

    vele groetjes, XXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb daarnet naar Rosette gebeld om wat nieuws door te geven en vernam van haar dat er 3 foto's van jullie opstonden + wat informatie. Ik had niet gedacht dat we al zo vlug iets van jullie zouden kunnen lezen. Zalig weer hebben jullie, hoewel, iets te warm zeker? Ik hoop dat alles naar wens verloopt en zal geregeld op de blog kijken. Ik geef jullie blog ook door aan mijn broer.

    Vele kusjes en groetjes aan allebei van ons allemaal.

    Ellen en mama.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amai da' s rap!! Inderdaad leuk al iets te zien :) ik ben deze morgen Stijn gaan afzetten,....miljaaaaaar krijg hier fameus veel goesting om jullie te komen bezoeken!
    Hou jullie op de hoogte hé!
    Dikke bezekens uit Belgenland :)
    Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  7. he schatzie hoe gaat dat daar zo te zien op de foto s als goed met ulle 2kes tis gewoon spijtig dat ik er niet bij ben maar ja that's life zeker dikke bees xxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Welwel, ik had niet gedacht zo snel en veel nieuws te hebben. Dat is leuk. Juist klaar met Ellen (boekje Frans). Ze moet nog haar leesfiche maken, maar morgen is er weinig tijd : paardrijden en iets na de middag (groot) Vandermeulen familiefeest. Ik heb bijna de hele dag verbeterd en vanmorgen gaan trimmen.
    Groetjes en tot binnenkort.
    Kuskus uit het natte België, mama

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helaba Sara en Inge,

    Ik volg jullie advonturen op de voet! Geniet van je reis, en alle onverwachte omstandigheden, vergeet gewoon niet om genoeg water te drinken. ;-)

    Knuffel

    Fliss

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inge en Sara,

    hehehe ik moet lachen en plots krijg ik hier een herrinerings flash...de argentijnse bussen zijn inderdaad erg luxueus...TIP ga voor de super de lujo..die kosten maar een paar peso/dollar meer...met eten aan boord, animators, de laatste dvd s etc etc
    have fun
    putti

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Allé zeg, super! Zo snel nieuws van jullie! Ik zie jullie daar zo al bezig!! Jullie waren wel snel aangepast aan het weer zeker?! ;-) Bussen missen, duivendiarree...Dat belooft!! Ik kijk al uit naar de volgende avonturen! Big Kiss, good luck and have fun!!!! XXX

    Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hehe...normaal gezien kan ik nu als Julie een berichtje nalaten en niet als michèle zoals de vorige keer.:)
    het klinkt allemaal al superleuk,alvast een goede start,toftoftof..ben jaloers als ik je op sandalen en short zie lopen, vergeet alleen niet je petje tegen de zon maar vooral tegen de vliegende spetter!;)
    de leute!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. amai zo mooi daar, echt om jaloers op te zijn en zo kennen we sara weer he, staan kijken op een ander die staat af te wassen :p amuseert jullie nog he!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hé, dag alles ok daar in het warme land, en niet te moe? Sara kun je soms ook enkele woordjes zetten in het frans voor de waen hier want anders moet ik altijd alles vertalen, de hun dat klein pleziertje ok dikke knuffel en tot weldra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helaba,

    Blij om te lezen dat het daar plezant is! Lekker hot - geniet van alles én vooral veel verder schrijven dan kunnen we hier ook een bekke wegdromen. KuskesXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heyla,

    het ziet er daar super uit he! Ik volg jullie op de voet. Geniet van elk moment en voorzichtjes he! Dikke zoen, Mieke en David

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hello de meisjes,
    ik vermoed dat jullie deze bus wel gehaald hebben.
    Daar geen verhalen meer, van bus missen, duif..en
    muggebeten.
    Hier regent het voor de verandering!!!en is het ongeveer 5à7graden.
    Dus genieten,hou jullie goed kusjes XXXX mama inge

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heyyy, amaai jullie zijn toch weer niet te doen he,zo willen besparen dat ge het aan de duiven hebt gevraagd om jullie af te spoelen :-))
    Buske missen zal ook nog wel is gebeuren zeker, wetende dat wij allemaal zeeeeer stipt zijn :-)
    Geniet er goed van en zoals sandra zei ; hou ons od hoogte van jullie reisavonturen dat we hier toch wat kunnen wegdromen en fantaseren naar warmere oorden! Dikke vette lebber x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Sara, heb nr de dokter gebeld m.b.t. je allergie. Lees je mail in dit verband.

    Kusjes en kuffels voor jullie beiden.
    Arlette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lievekes,

    Het ziet er zalig uit!
    xxx
    Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  22. je vois que tu as l air de bien t amuser et j espere que tes allergies sont parties et elles sont tres belles les photos bisous a vous deux amusez vous bien kiss de nous 4

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ewel Sara, dat is toch weer typisch iets voor jou om de bus te missen. Is het misschien een familietrekje :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. vaya con dois, chicas, vergeet vooral niet een stuk paard op te eten daar in Argentinië en als ge ne goede speler voor Anderlecht ziet...

    chrzzz

    Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Amaai, dat was een snelle reactie! Het ziet er daar wel schoon uit, ik wou dat ik er bij was! Maar ja, wij zullen wel op het studioke passe:-)Ik zie het al volledig zitten om af te komen! Gisteren met Sas een bespreking gehad, waar en wanneer is nog niet duidelijk maar we will follow ;-)

    BeantwoordenVerwijderen