zaterdag 24 januari 2009

Cordoba


Maandag 26/01/09
Busrit van 10u naar Mendoza.
Vanalles en nog wat gedaan en een mooie lange wandeling langs de rivier die rond heel de stad loopt.




Zondag 25/01/09

Hier is er meer! Jullie zullen een beetje geduld moeten hebben, want de blog gaat niet meer zo vlot dan in het begin (geen computer, geen toegang tot blog, te veel volk op de computer in het hostel...)

We zijn naar Villa Del Dique gegaan (3 uren met de bus van Cordoba), te paard het prachtige uitzicht en het meer bewonderd.





Vervolgens zijn we naar Villa Yacanto gereden. Het was de bedoeling om het meer van boven aan te zien, maar we moesten daarvoor 3000m hoog gaan, maar dat ging niet, te weinig tijd. Dus daar een wandeling van 2u gemaakt in "the middle of nowhere".



Vandaag niets speciaals gedaan. Om 14u30 (onze tijd - 3 u vroeger dan bij jullie) hier toegekomen en even moeten zoeken (met de grote trekrugzak) naar ons hostel: vermoeiend in zo een warm weer!


Morgen gaan we de stad verkennen. Tot dan. xxx

18 opmerkingen:

  1. bonjour sara ,ces anais et manon on voit que tu t'amuse bien . Que ces beau la ou tu es dikkes kussen van ons 2

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello ladies!
    't ziet er al zeer actief uit hé, te gek man, hier is 't pisweer nondedju!!!! :-)
    Vandaag dan een dagje niets doen... allé vanaf dat 't hotel dat gevonden is zeker...
    We blijven jullie volgen, have fun
    Marleen & Bart
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he, meisjes, niet klagen da het warm is he, want hier is het koud.hopelijk hebben jullie vlug het hostel gevonden en rusten jullie u een beetje. anais was blij de e een reactie mocht zetten en morgen laat ik manon doen ,want ze zijn nog,klein-8-9- om dat alleen te doen. tot binenkort knuffels en een dikke kus voor jou sara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello de meisjes,
    Jullie zullen al een mooi kleurtje hebben altijd
    op stap met zo goed weer.
    Kusjes en knuffels
    jenny mama

    BeantwoordenVerwijderen
  5. un petit coucou a vous deux gros bisous de nous 4

    BeantwoordenVerwijderen
  6. bonjour sara ces manon, tu t amuse bien, gros bisou de maman papa jon anais et moi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goeie morgen,
    Ik hoop dat jullie een fijne dag gehad hebben, gisteren.
    Bjorn komt langs donderdagavond.
    Kusjes XXXXX mama, jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hela meisjes,

    Ik kan jammer genoeg soms maar volgen via de pc van Birger dan e! Tof dat jullie het zo goed stellen en Sara ik mis je al ze pff... Het ziet er allemaal prachtig uit man man man!! Ik laat nog iets van mij horen en probeer jullie zoveel mogelijk te volgen! Groetjes van Sarah en Birger xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Halloooo, nog enig teken van leven?!!!! ;-)
    Wij willen meer!!!
    XXX...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. he meisjes, we hebben elke dag wat nieuws gekregen, en nu niets, ik ben wel ongeduldig hoor geen pc of is er iets anders geef ons wat nieuws ok kusjes ,sara is alles ok?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hé de Juffrouwen,
    Hoe gaat het ermee? Ja we zijn verwent geweest
    daarom dat we naar nieuws vragen. Voor ons 5 dagen
    zonder nieuws is al lang. Het voornaamste is dat jullie het tof hebben en zorg goed voor elkaar
    Kusjes xxxxxxx Knuffels Mama, Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. he mieke als kits ginder,hier is als kits ik heb juist ne goeue steak op bij steven en clair ...ale amuseer u daar nog en dikke kus xxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helaba,

    Zeg, dat is wel niet toegelaten hé: vijf dagen niks laten weten! We maken ons al zorgen...
    Ma ja, wij zitten niet waar jullie zijn hé. Hier is het koud! Maar toch met de kindjes gaan wandelen en een beetje kunnen genieten van het zonneke.
    Geniet maar superhard: ik dróóóóóm meee.

    KuskesXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik droom van jullie. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx voor alle beiden, want ik wil niemand jaloers maken!
    Ontdek ook eens mijn blog, en laat zeker een reactie achter.
    Veel liefs,
    Nadia

    http://politiekencultuur.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Héy girls

    Amaaaai ik wou dat ik mee was :-)
    Have fun guys and enjoy xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heb yannick tegen gekomen dit weekend en ze zei dat er al mooie foto's opstonden
    ben dan maar es komen kijken e :p
    jullie amuzeren jullie daar precies é
    zal jullie blijven volgen hoor
    tot binnen e paar maanden zeker :p
    groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. groetjes van ons doe maar verder hoe je bezig bent --> no comment :-)

    BeantwoordenVerwijderen